dimanche 19 avril 2015

Ikan Selar Bakar Oven

CAHAYA HIDUPKU: KUIH BAKAR LIMAU PURUT Sedapnya dapat minum petang ni dengan kuih bakar ni ye kekawan kena pulak dengan secawan kopi 0 atau teh tarik Menu: Gulai Ikan Masin S aya selalunya namakan gulai ini dengan nama Gulai Kunyit Kkuah(gulai kunyit lengkuas maksudnya). Kalau time tak lalu makan nasi sedap sangat kalau ada Blog Cik Ina Do do Cheng Entahlah aku pun tak tahu nak cakap apa lagi. Bila aku fikirkan balik rasa tak berbaloi segala penat lelah dan pergorbanan aku untuk blog ni .Aku terasa separuh dari Rempah Ratus: Kari Ikan Tenggiri Assalamualaikum Kari Ikan Tenggiri menu berbuka saya suka buat kari ikan kerana kuahnya sedap dimakan cicah dgn roti selalunya saya akan lebihkan DapurKu SaYang: Kek Coklat Bakar - resepi III Ok sebenarnya ada lagi n3 lain yg masih tersimpan dlm folder. Memang tak x sempat nk upload lagi. Jadi kena buat satu persatu lah yer. Antaranya adalah AMIE S LITTLE KITCHEN: Otak-Otak Ikan Bertemu kembali malam ini dengan menu Otak-Otak Ikan. Resepi Otak-Otak Ikan ini Amie oleh sendiri dengan sedikit pengetahuan asas bahawa bahan yang perlu Cara Masak Asam Pedas Melaka Potret Kasih Salam… Adik2 saya ajak kami bercuti-cuti kat Melaka pada Tahun Baru Cina ni…. so kami plan lah nak makan kat Restoran asam pedas Melaka di Kota Laksamana masa Curlybabe s Satisfaction My Passions My Thoughts My Dreams My Ponderings Ayu http://www.blogger /profile/16741306800618804454 noreply@blogger Blogger 1538 1 25 tag:blogger 1999 Fiza Nordin: Ikan Masak Kicap Ade tak agak2nye yang nak kate alahai resipi ikan masak kicap pun nak carik kat tenet jugak ?Mesti ade Klu tak terkeluar kat mulut pun mgkn dalam
ikanlaut.blogspot.com

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire