vendredi 20 mars 2015

Ikan Selar Goreng Cili Api

Blog Cik Ina Do do Cheng: Terung goreng cili Terung goreng cili aku masak semalam. Ingredients : 1)Udang kering (cuci bersih dan blender kering) 2)5 tangkai cili kering ditumbuk 3)bawang merah kecik 3 The Writer s CooKING!: ASAM REBUS NENAS IKAN SELAR Shahriah Abdullah Novelis Assalammualaikum Kau Mawarku Cinta Najla Setitis Kasih Secalit Sayang Kau Tercipta Untukku Seribu Rindu Untukmu Untukmu Resipi : Ikan Goreng Masak Berlado JaJa Z Ikan digaul bersama garam dan kunyit dan digoreng dahulu sehingga garing dan toskan minyak; Panaskan minyak dan tumiskan cili merah serta bawang merah yang Lontong Kering Ayam Rendang Cili Api w/Kacang Panjang Lontong Kering Ayam Rendang Cili Api w/Kacang Panjang & Sambal Goreng Berkentang RESEPI NENNIE KHUZAIFAH: Ikan salmon grill Semalam untuk dinner saya grill kepingan salmon dan dimakan dengan mix salad .Sedap betul isi ikan salmon kalau ikan salmon dari Norway lagi sedap dan The Writer s CooKING!: Terubok Ikan Masin Goreng Tomato Terubok Ikan Masin Goreng Tomato Hijau ~ Di Terbangkan Dari Pasar Satok Kuching Sarawak Ayam Masak Pecel Lemak Cili Api Potret Kasih Semalam saya masak Ayam masak pecal lemak cili api untuk berbuka puasa!!! Fuh… best banget!!! dah lama betul tak makan lauk ni… Bila makan ayam ni saya terus Hepi Cook Mum: Ikan Masak Kicap Ikan dibersihkan dan digoreng. Ketepikan. Kisar bahan bertanda * sampai hancur. Panaskan minyak dan tumis bahan blend ini. Masuk cili halia dan bawang besar. Menu: Gulai Ikan Masin Menu utama berupa koleksi resepi masakan dari negeri Cik Siti Wan Kembang atau Kelantan Darul Naim. Semua resepi InsyaAllah ori. Tiada yang lain hanyalah ori. Hepi Cook Mum: Bihun Goreng Mudah Hari nie breakfast aku masak sempoi jer Bihun Goreng Mudah. Masak menu nie sgt cepat mudah&sedap.Aku rasa ramai pun yg tau goreng bihun mudah nie.Campak2
ikanlaut.blogspot.com

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire